Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Το brand που λέγεται Ελλάδα

   Η κρίση έχει επηρεάσει όλους μας. Δυστυχώς όμως εκτός από τα οικονομικά που κάποια μέρα θα ισοσκελιστούν με τον εύκολο ή το δύσκολο τρόπο, υπάρχει έλλειμμα αξιοπιστίας. Το brand που λέγεται Ελλάδα και άλλοτε ήταν ελκυστικό στο εξωτερικό, τι είναι πλέον;

   Μου έκανε πραγματικά εντύπωση η ομιλία του Peter Οικονομίδη, ενός Έλληνα brand strategist που εργάζεται στην Αμερική. Το απόσπασμα της εκπομπής που θα δείτε παρακάτω είναι από την εκπομπή πρωταγωνιστές. Είναι μόνο 12 λεπτά, αξίζει να το δείτε.


   Πόσες φορές σας έχει τύχει να ακούσετε τη φράση "δε γίνεται" σε μία επαγγελματική σας σχέση; Νομίζω η εποχή στην οποία ζούμε μας έχει σπρώξει στην άλλη όχθη... πρέπει όλοι να δουλέψουμε πάνω στο "γίνεται"! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου